Broekaert kan de populariteit van het non-alcohol arrangement wel verklaren: „Wijn is prettig om drie redenen: de alcohol die lekker is en mensen doet ontspannen, het enorm diverse smakenpalet en het feit dat het een zure drank is die verfrist en door vettigheid heen snijdt.

Discussion