--No me da la gana... Si lo que yo quiero es borrar un pasado que
considero infamante; si no quiero tener ni memoria de él... Es un
episodio que tiene sus lados ridículos y sus lados vergonzosos.
4
“I have no desire to... All I want is to erase a past I consider shameful; I don’t want to retain even a memory of it... It is an episode with its ridiculous sides, and its shameful ones.
Translated by
markvanroode 8346
2 months ago
Discussion